Presidentin ( Halonen ) kytkös pedofiileihin löytyi
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Kansalaisfoorumin päävalikko -> Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18

vanhemmat Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tor Tam 26, 2006 11:22 am    Viestin aihe: Presidentin ( Halonen ) kytkös pedofiileihin löytyi

Lainaus:
Presidentin kytkös pedofiileihin löytyiKirjoittanut: Penkova journalisti 23.1.2006 klo 20.28

Tämä Gay-järjestöjen sivu kertoo, että Tarja Halonen olisi jäsen IGLA:ssa International Lesbian and Gay Associationissa. http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/world/020800wo.htm
Tämä on ongelmallista, sillä IGLA:ssa on ollut 1990-luvun puolivälissä peri järjestöjä, jotka kannattavat avoimesti pedofiliaa. Yksi IGLA:n jäsenjärjestö oli North American Man Boy Love Association (NAMBLA) Vuonna 1985 NAMBLA hyväksyttiin jäseneksi New York's council of Lesbian and Gay Organizationseihin kuin myös International Gay Associationiin –nykyisin International Lesbian and Gay Association (ILGA). 1990-luvun puolivälissä ILGAn yhteydet NAMBLAn ja muiden pedofiliaorganisaatioiden kanssa johti siihen, että yhdistys menetti YK:ssa virallisen asemansa YK:n kansalaisjärjestönä. ILGAn yritys saada takaisin virallinen asemansa YK:n kansalaisjärjestönä hylättiin vuonna 2002, koska järjestö ei toimittanut riittävän tarkkoja jäsenluetteloita, joista olisi selvinnyt, että järjestö on erottanut pedofiliaa kannattavat jäsenjärjestönsä. Tuskin Halonen sentään tahallisesti halunnut tehdä yhteistyötä pedofiliaa kannattavien järjestöjen kanssa, mutta on merkki vakavasta harkitsemattomuudesta ja sinisilmäisyydestä liittyä järjestöön tietämättä mitä muista jäseniä ja millä asialla järjestössä toimii. Pedofilian historiasta homoliikkeessä: http://katsaus.mail15.com/

Kokokansan presidentti ?

Valtionneuvoston sivuille johtava linkki on on sensuroitu

Related sites: "Tarja Halonen" oli linkki sivulle
http://www.vn.fi/vn/english/vn113e.htm eli http://www.vn.fi

Sensuurin koura koskettaa?

Ari www.vanhemmat.com

Viimeinen muokkaaja, vanhemmat pvm Sun Tou 13, 2007 9:03 am, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

Lasteni vanhempi Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 12:40 am    Viestin aihe:

Aika PAUKKU!

Liekö edes totta?

Huom. Olen jo äänestänyt!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 10:20 am    Viestin aihe:

Tarja Halosen jäsennyys mainituissa järjestöissä herättää minussa uteliaisuutta ja kysymyksiä ?

Ari www.vanhemmat.com

Viimeinen muokkaaja, vanhemmat pvm Sun Tou 13, 2007 8:55 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 10:37 am    Viestin aihe:

Ari hei!

Tuo on liian iso paukku purtavaksi vaikka kelle. Ihan oikeesti. Tiedätkö, miksi minä uskon muutosten tuuliin:

Sauli Niinistö on katsonut kuolemaa silmästä silmään.
Ja Sauli Niinistö on joutunut nyt valtavan painostuksen alle, ikään kuin hän olisi yksin tehnyt päätökset. Siellä on herrat, jotka määräävät. Sekä Sak:ssa että muuallakin.

Hannes kirjoitti, että joku voi tehdä parannuksen. Pakko uskoa johonkin.

Ja usko tulevaisuuteen on se voima, joka pitää ihmisen liikkeessä!

Me ollaan niin pieniä ihmisiä kaikki!

Terveisin Pirjo
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 3:30 pm    Viestin aihe:

Oikea vai väärä muranen ?

Ohessa kirje jonka sain palautteena aiheesta jota käsittelemme tässä ketjussa.

Lainaus:
Tämä on palaute_email.php -skriptin välittämä palauteviesti.

Viestin lähettäjä : Leena Muranen
Lähettäjän antama sähköpostiosoite :
Päivämäärä ja kellonaika : 27.01.2006 13:28

Viestin sisältö :
-----------------

Minä kiitän Sinua erittäin lämpimästi tuosta Halos-kuvasta ja pedofili-jutusta.
MInulla se oli kyllä tiedossa mutta sitä onkin syytä levittää nyt hyvin voimakkaasti!
Lähetä se joka lehteen!
Kiitos vielä kerran!

T:Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 10:57 pm    Viestin aihe:

Palautetta aiheesta

Lainaus:
Tämä on palaute_email.php -skriptin välittämä palauteviesti.

Viestin lähettäjä :
Lähettäjän antama sähköpostiosoite :
Päivämäärä ja kellonaika : 27.01.2006 21:52

Viestin sisältö :
-----------------

Hyvä, että olet ottanut Halon naaman tuohon.
Selitys:
Siksi lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on niin mittavaa.
Eikä kiinni jää riittävän paljon.
Ja tuomiot lienevät ostettuja ja maksettuja.
Järjestävät varmaan \"sopivat\" lautamiehet.
KIITOS SINULLE HALON KUVASTA JA TEKSTISTÄ.

T:Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 11:04 pm    Viestin aihe:

Ari

Eikö Hannes tai Pertti Ruha tai joku muu ole tuolla jossain kirjoittanut, että kukaan ei ole syyllinen tai ketään ei voi tuomita ennekuin pystytään toteen näyttämään.

Neutral
Takaisin alkuun

Pertti Ruha Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Per Tam 27, 2006 11:52 pm    Viestin aihe:

Olen varsin pragmaattinen, putkiaivoinen DI-äijä tässä kysymyksessä. En voi ymmärtää Halonen motiivia kuulua kv. homojärjestöön muulla kuin yhdellä selityksellä: hän lienee itse homo- tai pikemminkin biseksuaali.

Logiikkani kulki: miksi minä itse kuuluisin tuohon järjestöön, jollen ole homo tai bi?
Takaisin alkuun

Wili Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Lau Tam 28, 2006 1:35 am    Viestin aihe: Re: "Kytkös" pedofiileihin

Naurettavaa! Aivan hölmöä!

Kyllä kenestä tahansa, ja varsinkin "mistä tahansa" (järjestöstä) löytyy kytkös "pedofiileihin", jos sitä hakee. Onko kukaan kuullut sellaista sanontaa kuin: "luetaan kuin piru Raamattua".

Äänestäkää sitä Niinistöänne ihan mistä tahansa (muusta) syystä, jos huvittaa, jokainen 1 ääni on =1 ääni.

Minä en voi nyt näitä kunpaakaan pääehdokasta (tai eihän tässä enää muita ehdokkaita ole) äänestää.

Kumpikaan ehdokkaista ei herätä minussa minkäänlaista sympatiaa näiden "lapsiasioiden" eikä kylläkään muidenkaan, presidentin valtaoikeuksiin kuuluvien asioiden, suhteen.

Aivan eri tilanne kuin esimerkiksi 1994: molemmat ehdokkaat (Ahtisaari ja Rehn) olivat hyviä. (Äänestin Ahtisaarta, oli mukavaa saada valita kahdesta hyvästä toiselle kierrokselle selvinneestä ehdokkaasta.)

Mitä tulee tähän meidän palstaan, omasta mielestäni Niinistö (toisin kuin tällä palstalla väitetään), ei ole tehnyt mitään, ei mitään, esim eronneiden isien omien lastensa tapaamisoikeuksien hyväksi.

Vielä vähemmän, tai siis saman verran, ei mitään, on tehnyt Halonen.

En ole heidän havainnut edes olevan millään tavalla koko asiasta kiinnostuneita.

Heidän puolueensa (SDP/Kok) vielä vähemmän.

Onneksi äänestäminen ei ole pakollista, kuten joissakin muissa maissa on.
Takaisin alkuun

Wili Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Lau Tam 28, 2006 1:54 am    Viestin aihe: Re: tarkennus äskeiseen

Tai siis eihän täällä ole ehkä mitään väitetty (Niinistön tekemisistä), minulle on vain syntynyt mielikuva.

Mutta kohdistuu kummallisia ja epärealistisia odotuksia ehdokas Niinistöön.

Omasta mielestäni taas vaikea kuvitella, mikä olisi vähäpätöisempi asia esim omien lasteni ja minun tapaamistemme suhteen jne., kuin että kuka on presidenttinä: Stoolperi, reissu-Lasse (kävi muutaman kerran ulkomailla) ...Mannerheim ...Kekkonen ja nyt kohta Sale tai Tarde.
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Lau Tam 28, 2006 8:23 am    Viestin aihe: Re: tarkennus äskeiseen

Wili kirjoitti:
Tai siis eihän täällä ole ehkä mitään väitetty (Niinistön tekemisistä), minulle on vain syntynyt mielikuva.

Mutta kohdistuu kummallisia ja epärealistisia odotuksia ehdokas Niinistöön.

Omasta mielestäni taas vaikea kuvitella, mikä olisi vähäpätöisempi asia esim omien lasteni ja minun tapaamistemme suhteen jne., kuin että kuka on presidenttinä: Stoolperi, reissu-Lasse (kävi muutaman kerran ulkomailla) ...Mannerheim ...Kekkonen ja nyt kohta Sale tai Tarde.

Niinpä Vili Razz

Valta kuuluu niille, joille se on annettu.

Mutta jos tuo väittämänne on totta, niin todella kova paukku.

EI KUKAAN VOI HYVÄKSYÄ LAPSIUHREJA.

Terveisin Pirjo Cool
Takaisin alkuun

Pertti Ruha Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Lau Tam 28, 2006 10:17 am    Viestin aihe:

Niinistö ei ole esittänyt isyyttä väheksyviä lausumia, kuten tämä Halonen on tehnyt.
Se ero on heillä. Presidentin vallasta vieläkin sen verran, että hän ei voi puuttua yksittäistapauksiin, ei edes lainsäädäntöön suoraan. Mutta kantaa hän voi ottaa tähän kuin muihinkin asioihin. Presidentti voi aloittaa keskustelun jostakin aiheesta ja aiheuttaa lainsäätö ym. toimia toimivaltaisissa orgaaneissa.
Mutta Halonen ei esittäne mitään huolta lasten isättömyydestä maassamme. Päinvastoin, hän on jo antanut tukensa naisparien oikeudelle saada lapsia ilman jälkimmäisten oikeutta isiinsä.

Tämän verran tiedän, se riitti minulle.
Takaisin alkuun

Hannes Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Lau Tam 28, 2006 10:42 pm    Viestin aihe: Tarja Halonen on

Tarja Halonen on

ajanut hedelmöityshoitolakia ja seksin ostokieltolakia sekä runnonut väkisin miinankieltopäätöksen. Hän ei ole vaivautunut edes vastaamaan saamaansa postiin. Nämä riittävät minulle.

Sauli Niinistöstä jäi minulle erittäin hyvä kuva, kun hän oli Suomessa päivän politiikassa. Hän ottaa kantaa ja puuttuu kipeisiinkin kysymyksiin. Hän on muutamissa asioissa eri mieltä kanssani, mutta näissä asioissa hän on vain eri mieltä, mutta ei aja niitä asioita. Hän ei aja hedelmöityshoitolakia, ei seksin ostokieltolakia. Siksi Sauli.
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Sun Tam 29, 2006 6:03 am    Viestin aihe: NATO!

Mutta Hannes!

Tänään on sitten se ratkaisun päivä.

Kyllä ihmisiä kiinnostaa tulevaisuus ja se, mennäänkö suorinta päätä Natoon. Nato on kuitenkin aika pelottava asia.

Kansa haluaa tietää ehdot, mitkä ne ovat.

Tiedän, ettei presidentti yksin sitä päätä, mutta tätä kautta voi vaikuttaa.

Minulla on pieni poika, jolle toivoisin onnellista, rauhallista ja pitkää elämää.

Terveisin Pirjo
Takaisin alkuun

Hannes Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Sun Tam 29, 2006 10:23 am    Viestin aihe: Niin on

Niin on

Kuka on lukenut Sauli Niinistön kirjan Viiden vuoden yksinäisyys, tietää jo sen perusteella, että hän on lämminsydäminen, inhimillinen ja huumorintajuinen ihminen. Joka on tavannut tai kuunellut häntä on aistinut sen.

Tarja Halosesta minä aistin päinvastaista. Hän on kova, äksy ja tyly, itsekeskeinen eikä siedä arvostelua.
Takaisin alkuun
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Kansalaisfoorumin päävalikko -> Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Choose Display Order
Näytä edelliset viestit:   
User Permissions
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Siirry:  

Skin Created by: Sigma12