Talentiassa puhutaan vanhemmat.com sivuista!
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Kansalaisfoorumin päävalikko -> Yhdistykset, liitot ja järjestöt

vanhemmat Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tor Hel 15, 2007 9:54 pm    Viestin aihe: Talentiassa puhutaan vanhemmat.com sivuista!

Ammattijärjestö Talentia ajaa ja valvoo yli 18 000 sosiaalialan korkeasti koulutetun ammattilaisen palkkauksellisia ja ammatillisia etuja.

Talentiassa puhutaan vanhemmat.com sivuista!

Lainaus:
14.2.2007
Väkivalta saatava kuriin sosiaalialan töissä

Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia vaatii työnantajilta pikaisia ja konkreettisia toimia työpaikkaväkivallan suitsemiseksi sosiaalialalla. Jopa 25% henkilöstöstä joutuu väkivallan uhriksi työssään.

Talentian tekemän selvityksen mukaan sosiaalihuollon työntekijöitä purraan, kuristetaan, potkitaan, raavitaan ja lyödään. Yleistä on myös törkeä sanallinen uhkailu sekä huutaminen ja riehuminen asiakastilanteissa. Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut, häirintä sähköpostitse, asioiden epäasiallinen puinti julkisuudessa sekä uhkailu ikävällä julkisuudella.

Talentia peräänkuuluttaa työnantajien ja johdon vastuuta tilanteen korjaamiseksi.
- Esimiesten on varmistettava, että työpaikoilla on selkeät toimintaohjeet väkivaltatilanteiden käsittelyyn ja ennaltaehkäisyyn ja että ne ovat sekä työntekijöiden että asiakkaiden tiedossa, vaatii Talentian erityisasiantuntija Päivi Mäkinen.

- Työsuojeluun on myös välittömästi saatava yhtenäinen, valtakunnallinen tilastointi- ja seurantajärjestelmä, jotta tilanteen vakavuus tulee työnantajan tietoon kaikessa laajuudessaan, jatkaa Päivi Mäkinen.

Jatkuva kiire, henkilöstöpula ja henkilöstön tiuha vaihtuvuus työpaikoilla kiristävät asiakkaiden hermoja väkivaltaisuuteen saakka. Talentian mukaan riittävä määrä henkilöstöä ja järkevä työn mitoitus ovat mitä konkreettisimpia toimia, joilla työturvallisuutta voidaan parantaa. Väkivallalle ovat Talentian tekemän selvityksen mukaan kaikkein alttiimpia yksin työskentelevät, sijaiset ja uudet työntekijät.
- Näihin riskialueisiin tulee panostaa lisäämällä työparityöskentelyä ja perehdyttämällä kokemattomia työntekijöitä paremmin, Päivi Mäkinen summaa.

Mäkinen muistuttaa, että työolosuhteilla ja työturvallisuudella on selvä yhteys työvoiman saatavuuteen jo nyt ja etenkin tulevaisuudessa.

Korjattavaa löytyy myös työntekijöiden omassa suhtautumisessa työpaikalla tapahtuvaan väkivaltaan. Liian moni vähättelee kokemuksiaan, eikä tee väkivallasta työsuojeluilmoitusta.
- Työsuojelullisia näkökulmia tulisi käsitellä jo ammatillisessa peruskoulutuksessa, jotta ei syntyisi virheellistä ajattelutapaa, että väkivalta kuuluu ammattiin, Päivi Mäkinen ehdottaa.

Päivi Mäkinen puhui työpaikkaväkivallasta 14.2. valtiontilintarkastajien järjestämässä seminaarissa ”Henkilöstön ja asiakkaan oikeusturva väkivaltatilanteissa”.

Lähde: http://www.talentia.fi/index.php?m=1&news=1&news_id=30

Lisätty: 16.2.2007

Tämän asian vahvisti minulle:
Lainaus:
Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut, häirintä sähköpostitse, asioiden epäasiallinen puinti julkisuudessa sekä uhkailu ikävällä julkisuudella.

Talentiasta HM:n tänään puhelimessa, kirjoitus on viittaus vanhemmat.net sivuihin ja niiden ylläpitäjään "minuun". HM:n kertoi myös lähettämistäni sähköposteista Talentialle, HM:n kertoi viestien sisällöstä miten niissä tuodaan esille asioita sosiaaliviranomaisista jotka ovat olleet minun kanssa tekemisissä.

Hups!, joku on syyllistynyt Talentiassa kirjesalaisuus rikokseen. Minä en ole koskaan kirjoittanut HM:lle ainuttakaan kirjettä, joku eettinen ja korkea moraalinen Talentialainen on niistä hänelle kertonut.

Juttelin tänään pitkän puhelun erään Talentian johtohenkilön kanssa, hän soitti minulle. Esille tuli se tosiasia mistä mekin puhumme täällä, kaikki sosiaalityöntekijät eivät toimi työssään oikein. Tähän tosiasiaan myöntyi myös Talentiasta minuun yhteyttä ottanut mainitsemani johtohenkilö.

Talentia kieltää että mainitussa artikkelissa puhuttaisiin minusta, tai vahemmat.com/net sivuista. Kuunnelkaa puhelin keskusteluni Talentian HM:n kanssa, lapsikin ymmärtää mistä tässä keskustelussa puhutaan, ja kenestä.

- HM:n mieleen tuli ensimmäisenä vanhemmat.net sivut?
- Ensimmäinen sivusto mikä tulee äkkiseltään mieleen, siis tutut on?
- HM:n mainitsema eräs isä olen minä, olen kertonut heille kokemuksistani. Talentialle kokemani on SPÄMMIÄ?

Tuolla ”Uusi ilmiö” tarkoitetaan vanhemmat.com/net sivuja sekä minua. Mainittu SUOMI24 on perustettu kauan ennen kuin minä avasin vanhemmat.net ja com sivut, muuten puhuisivat vanhasta ilmiöstä…..

ws98.talentia.fi 16 Feb 2007 - 14:43 on tänään käynyt vanhemmat.com sivuilla. Seuraavan kerran kun käyvät alkavat selittelemään tätä juttua:

mp3 nauhoitettu puhelu Talentian toimihenkilön HM:n kanssa: http://www.9article.com/keskustelu/tale.mp3 olkaa hyvät!

Esiinnyn puhelussa vapaatoimittaja Kimmona, käytän joskus tätä nimeä tutkivassa juorunalismissa peitenimenä (taiteilija nimi). Tämäkin asia jota tässä ketjussa tuon esille, kertoo ja todistaa miten Talentiassa suhtaudutaan eroperheen isiin, he ovat (SPÄMMI) roskasakkia. Tämmöinen järjestö meillä Suomessa hyysää Sosiaalialan ammattilaisia joita Talentiassa kutsutaan ammatti eettisiksi ja korkeamoraalisiksi ammattilaisiksi.

Talentia
Lainaus:
Ammattijärjestö Talentia ajaa ja valvoo yli 18 000 sosiaalialan korkeasti koulutetun ammattilaisen palkkauksellisia ja ammatillisia etuja. Talentia kuuluu keskusjärjestö AKAVAan ja on nykyisellä jäsenmäärällään sen 7. suurin jäsenjärjestö.

"Ammatillisia etuja" valvovat kyykyttäjien etua:

Tässä: http://www.vanhemmat.com/seppa.htm
Tässä: http://www.vanhemmat.com/peraton2.htm

Uskon että sivuni ja minä olemme Talentiassa yleinen puheenaihe, joten Kimmo jäänee tämän päivän jälkeen eläkkeelle, ja hommiin käy jokin toinen vapaa toimittaja.

Lisätty: 4.3.2007

ILTALEHTI

Kertoo puolitotuuksia tässä asiassa: http://www.vanhemmat.net/ilttis.htm

Lisätty: 13.3.2007

Sanoma Osakeyhtiön

toimittaja Minna Leppänen kirjoittaa Kaupunkilehti Seiskassa "Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut, häirintä sähköpostitse, asioiden epäasiallinen puinti julkisuudessa sekä uhkailu ikävällä julkisuudella." ilman että tietää pitääkö Talentiasta hänelle osoitettu materiaali edes paikkaansa.

Minna Leppänen / Ari savolainen puhelin keskustelu asiasta reilu viikko taaksepäin: http://www.vanhemmat.com/jmedia/minna.mp3

Kerroin Minnalle puhelun lopulla että olen vanhemmat.com sivujen ylläpitäjä, kerroin myös Espoon sosiaalitoimen tekemistä tempuista minulle jne.....

Kaupunkilehti Seiska: http://www.vanhemmat.net/seiska.htm

Lisätty: 13.3.2007

Espoon Kaupunki

Merja Nikitin
Sosiaali- ja terveystoimi, lasten erityispalvelujen palvelukeskus: www.vanhemmat.com/jmedia/Nikitin.mp3

Tuija Zvaitperi
Perhe- ja sosiaalipalvelut Marja-Leena Remeksen sihteeri: www.vanhemmat.com/jmedia/Tuija.mp3

Stina Astala
Perusturvajohtaja Juha Metson sihteeri: www.vanhemmat.com/jmedia/Astala.mp3

Tapio Nieminen
Leppävaaran perheneuvolan johtaja: www.vanhemmat.com/jmedia/Nieminen.mp3

Kati Saastamoinen
Espoon kaupungin lakimies: www.vanhemmat.com/jmedia/Saastamoinen.mp3

Kukaan edellä mainituista Espoon kaupungin viranomaisista ei tiennyt mitään Minna Leppäsen kertomasta: http://www.vanhemmat.com/jmedia/minna.mp3 "että näitä asioita olisi käsitelty myös näitten kuntien sosiaalitoimien kanssa" . "näitten kuntien" Minna Leppänen puhuu kunnista joissa mainitut "Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut" sivut vaikuttavat, eli Espoosta.

Levitteleekö Minna Leppänen Talentian juoruämmien juttuja, vai pitääkö Minna Leppäsen ja Talentian hänelle esittämä materiaali paikkansa. Tällöin Espoon kaupungin Merja Nikitin, Tuija Zvaitperi, Stina Astala, Tapio Nieminen ja Kati Saastamoinen valehtelivat kertoessaan minulle, että he eivät tiedä asiasta yhtään mitään.

Varmaa on se että joku tai jotkut valehtelee, kuka?

Tämä alla oleva uutisointi:

"Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut, häirintä sähköpostitse, asioiden epäasiallinen puinti julkisuudessa sekä uhkailu ikävällä julkisuudella."

"Uusi ilmiö" jos kirjoitus tarkoittaisi muita kuin vanhemmat.com sivuja, puhuttaisiin vanhasta ilmiöstä.

vanhemmat.com sivujen ensijulkaisun jälkeen ei ole markkinoille vastaavia sivuja tullut, tämä todistaa mistä sivuista Talentian juoruämmät puhuu kirjoituksessaan "työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut"

Keskustelu Talentian edustajan kanssa sinetöi näytön pitävästi: http://www.9article.com/keskustelu/tale.mp3

Espoolaiset lapsi-isä suhteen kyykyttäjät: Anne Korvenpää, Arja Heikkinen ja Kaisa Ampiala, he ovat olleet Talentiaan yhteydessä. Nämä kolme juoruämmää olivat kimpussani v1999-2002 yhdessä Espoon Surmakoti ry:n johtajan Sirkka-Liisa Aaltion kanssa.

Taidan olla vielä pitkään kihloissa näiden kyykyttäjien kanssa, mikä on sinänsä hyvä asia. Saavatpahan lusia tekojaan julkisuudessa määräämättömän ajan. Toivon tämänkaltaisen julkisen esiintymisen rohkaisevan toisiakin eroperheen isiä tulemaan julkisuuteen kokemuksiensa kanssa.

Lisätty: 16.7.2007

Ammattijärjestö Talentia

"Ajaa ja valvoo yli 18 000 sosiaalialan korkeasti koulutetun ammattilaisen palkkauksellisia ja ammatillisia etuja."

Talentia on hätäpäissään käynyt kiillottamaan asiansa julkikuvaa, joka onkin toteutettu melkoisella teatterilla, valheilla ja perättömyyksillä. Olisikin liikaa vaadittu, että tuossa kyykyttäjien hyysääjien pesässä kerrottaisiin edes joskus asiat niin kuin ne oikeasti ovat.

Tässä: http://www.sosiaalitapaus.fi/indexTarinat.html

Kolikon käätöpuoli:

SOSIAALISESTI (EPÄ)PÄTEVÄ

Arja Sinikka Heikkinen 1951, lastenvalvoja "lapsi-isä suhteen raiskaaja"

Lisää: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=1893

Arja Heikkinen on juuri niin ilkeä kyykyttäjä kuin näyttääkin. Hän jakoi näitä propakanda lehtisiään 1.06.2007 Espoontorilla, juuri samana päivänä kun hänet valokuvasin.

"Kokenut lastenvalvoja auttoi riidattomaan eroon"

Arja Heikkisen kyykyttäjä gollega ja ystävä, lastenvalvoja Ritva Leminen Leppävaaran perheneuvolasta. Aikoinaan kun olin tunnustamassa nuorinta lastani- ja laatimassa huoltajuus asiakirjoja hänen luonaan, hän huomautti yllättäen tyttöni äidille minun kuullen:

"voit myös olla yksinhuoltaja lapsellesi"

Tämmöistä ei pidä isän lasnäollessa äidiltä kysyä, kertoi Espoon kaupungin Sosiaali- ja potilasasiamies Unto Ahvensalmi.

"Kokenut lastenvalvoja auttoi riidattomaan eroon" tämä on pas.. puhetta, lastenvalvojat provosoivat vanhempia tarkoituksella riitaan. Syykin on selvä: Työllistämme itseämme!

Ari www.vanhemmat.com

Viimeinen muokkaaja, vanhemmat pvm Kes Maa 12, 2008 9:01 am, muokattu 17 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

Hannes Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Per Hel 16, 2007 1:57 am    Viestin aihe: Oiskohan noin?

Oiskohan noin?

En näe liittymää enkä linkkiä http://www.vanhemmat.com sivuihin.

Vaikka täällä kirjoitetaankin sosiaalitoimen työntekijöistä raadollisen rehellistä totuutta, niin se ei tarkoita, että asia olisi niin, kuten yllä kirjoitetaan: "Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut, häirintä sähköpostitse, asioiden epäasiallinen puinti julkisuudessa sekä uhkailu ikävällä julkisuudella."

Jos totuuden kertominen loukkaa sosiaalitoimen työntekijöitä, niin vapaasti he saavat siitä loukkaantua. Herätän kysymyksen - olisiko heidän syytä tarkistaa omia toimintatapojaan oikeudenmukaisiksi? Olisiko heidän syytä lukea ihmisoikeudet, perustuslaki, ja heitä sitovat lait, asetukset ja muut määräykset uudelleen ja - ryhtyä noudattamaan niitä?

Nykyisistä toimintatavoistaan heitä tuleekin moittia jyrkin sanakääntein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

rune.berg Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Per Hel 16, 2007 12:07 pm    Viestin aihe:

Vai on väkivalta saatava kuriin !
Olen aivan samaa mieltä, mutta minun tapauksessani kyllä päiväkotiin kannattaisi hankkia iso peili, jotta henkistä väkivaltaa käyttäneet voisivat siitä tarkkailla syyllistä, itseään.
En vieläkään ole hyväksynyt sitä kun *hoitaja piia törmä* lapseni kuullen herjasi minua, vaatetukseni takia. Siinä voidaan jo puhua väkivallasta, ei kukaan kyllä purrut, raapinut, sylkenyt, yksinkertaisesti vain sosiaalialan korkeakoulutettu ? käytti tilanteeseen nähden täysin sopimattomia sanavalintoja.
Laitoin pari sähköpostia päiväkodin johtajalle, oli KOVIA sanoja, sen myönnän, johtajaa vain Totuus ei kiinnostanut, hän uhkasi viedä asian oikeuteen työpaikkahäirintänä !
Kirjoitti pari kirjettä joissa oli pahoillaan tapahtuneesta. Kaupungin päivähoidosta vastaava taas oli sitämieltä, että heidän henkilökuntansa on hyvää. Jos todella niin on, olen todella huolissani kaikesta siitä mitä lapset joutuvat tätien kanssa kestämään.
Suurimmalle osalle sosiaalialan työntekijöistä se RAHA on pääasia, ja oma toimeentulo. Eivät he lasten vuoksi sinne työpaikoille ruhojaan siirrä, kyllä siinä PAKKO ajaa liikkeelle. Työpaikoilla yleensä ei rasittavia töitä ole, paineet kerääntyvät aivan muista asioista.

Osittain Talentia oikeassakin tietysti on, mutta kunhan siivoaisi ensin omat nurkkansa ja esittäisi vasta sitten lisää vaatimuksiaan, vai onko liikaa vaadittu. Oman pesän puhdistaminen tosin usein on vaikeinta, koska jos ei tajua oman väen toimintatapojen olevan ristiriidassa lain kanssa tai hyvien tapojen vastaisia, ei se pesä puhdistu pelkästään sillä että rahvas muuttaa tapojaan.

Viime kevään jälkeen en lasta vienyt ko päiväkotiin, uutta paikkaa hain, mutten saanut. Törkeä päiväkodin hoitaja teki melkoisen törkeän teon, olisikohan Talentia valmis korvaamaan vahingot.
Kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi, se on vain tosi kertomus siitä miten käyttäytyy *korkeastikoulutetut*. Jospa Talentia VAATISI näiltä korkeastikoulutetuilta myös LAIN noudattamista, eikä pelkästään vaadi sitä niiltä jotka joutuvat asioimaan korkeastikoulutettujen kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

LähetäLähetetty: Per Hel 16, 2007 7:25 pm    Viestin aihe:

Tämän asian vahvisti minulle:
Lainaus:
Uusi ilmiö on työntekijöistä tehdyt loukkaavat nettisivut, häirintä sähköpostitse, asioiden epäasiallinen puinti julkisuudessa sekä uhkailu ikävällä julkisuudella.

Talentiasta HM:nen tänään puhelimessa, kirjoitus on viittaus vanhemmat.net sivuihin ja niiden ylläpitäjään minuun. H kertoi myös lähettämistäni sähköposteista Talentialle, H kertoi viestien sisällöstä miten niissä tuodaan esille asioita sosiaaliviranomaisista jotka ovat olleet minun kanssa tekemisissä.

Hups!, joku on syyllistynyt Talentiassa kirjesalaisuus rikokseen. Minä en ole koskaan kirjoittanut HM:lle ainuttakaan kirjettä, joku eettinen ja korkea moraalinen Talentialainen on niistä hänelle kertonut.

Juttelin tänään pitkän puhelun erään Talentialaisen johtohenkilön kanssa, hän soitti minulle, esille tuli se tosiasia mistä mekin puhumme täällä, kaikki sosiaalityöntekijät eivät toimi työssään oikein. Tähän tosiasiaan myöntyi myös Talentiasta minuun yhteyttä ottanut mainitsemani johtohenkilö.

Talentia kieltää että mainitussa artikkelissa puhuttaisiin minusta, tai vahemmat.com/net sivuista. Kuunnelkaa puhelin keskusteluni Talentian HM:sen kanssa, lapsikin ymmärtää mistä tässä keskustelussa puhutaan, ja kenestä.

- HM:sen mieleen tuli ensimmäisenä vanhemmat.net sivut?
- Ensimmäinen sivusto mikä tulee äkkiseltään mieleen, siis tutut on?
- HM:n mainitsema eräs isä olen minä, olen kertonut heille kokemuksistani. Talentialle kokemani on SPÄMMIÄ?

Tuolla ”Uusi ilmiö” tarkoitetaan vanhemmat.com/net sivuja sekä minua, mainittu SUOMI24 on perustettu kauan ennen kuin minä avasin vanhemmat.net ja com sivut. Muuten puhuisivat vanhasta ilmiöstä…..

ws98.talentia.fi 16 Feb 2007 - 14:43 on tänään käynyt vanhemmat.com sivuilla. Seuraavan kerran kun käyvät alkavat selittelemään tätä juttua:

mp3 nauhoitettu puhelu Talentian toimihenkilön HM:n kanssa: http://www.9article.com/keskustelu/tale.mp3 olkaa hyvät!

Esiinnyn puhelussa vapaatoimittaja Kimmona, käytän joskus tätä nimeä tutkivassa juorunalismissa peitenimenä (taiteilija nimi). Tämäkin asia jota tässä ketjussa tuon esille, kertoo ja todistaa miten Talentiassa suhtaudutaan eroperheen isiin, he ovat (SPÄMMI) roskasakkia. Tämmöinen järjestö meillä Suomessa hyysää Sosiaalialan ammattilaisia joita Talentiassa kutsutaan ammatti eettisiksi ja korkeamoraalisiksi ammattilaisiksi.

Talentia
Lainaus:
Ammattijärjestö Talentia ajaa ja valvoo yli 18 000 sosiaalialan korkeasti koulutetun ammattilaisen palkkauksellisia ja ammatillisia etuja. Talentia kuuluu keskusjärjestö AKAVAan ja on nykyisellä jäsenmäärällään sen 7. suurin jäsenjärjestö.

"Ammatillisia etuja" valvovat kyykyttäjien etua:

Tässä: http://www.vanhemmat.com/seppa.htm
Tässä: http://www.vanhemmat.com/peraton2.htm

Uskon että sivuni ja minä olemme Talentiassa yleinen puheenaihe, joten Kimmo jäänee tämän päivän jälkeen eläkkeelle, ja hommiin käy jokin toinen vapaa toimittaja.

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

rune.berg Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Per Hel 16, 2007 9:56 pm    Viestin aihe:

Vanhemmat.com vaikuttaa olevankin vaikuttavin paikka nykyään ! Ja kiinnostavin. Kyllähän toimittajat, osa kiinni jossakin (firmassa), osa taas vapaana, kyllä ne juttuja väsäävät, mutta pelko estää kertomasta totuuksia ja hieman *järeimmistä* jutuista vaietaan, ettei leipä lopu. Onneksi on nyt sentään yksi *toimittaja*, joka uskaltaa , heitä pitäisi vain olla enemmän !

Kuka tuon puhelun jälkeen luottaa asiansa Talentian haltuun, vuotaa kuin seula. Toki se korkeakoulutetuille riittää.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

Wili Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Lau Hel 17, 2007 12:45 am    Viestin aihe:

En pysty kuuntelemaan koneella puhelinkeskustelua tiedostolta. Joten en ole kuullut sitä.

Mutta, summa summarum, jos Talentia todella viittaa vanhemmat.net- tai vanhemmat.com- sivustoihin ("lapsikin ymmärtää kuunnelleessaan puhelinkeskustelun, mistä ja kenestä on kyse"), ei sinun, Ari, tarvitsisi reagoida siihen mitenkään.

Siinäpähän Talentia sitten valittaa, mistä itse haluaa.
Suomessa on sananvapaus, ja Suomi on lisäksi valittajien luvattu maa.

Talentia on sikäli onnistunut erisnimi, että se ilmeisesti tarkoittaa jollakin kielellä jotain, viittaa kai "kyvykkyyteen" tai "lahjakkuuteen". Esim Leonia, Vaelia (?) (uusi Espoossa/Vantaalla vaikuttavan bussiyhtiön nimi, ent Connex) ja Sonera eivät tarkoita mitään. Tai kyllä "sonera" (jos kaukaa haetaan) tarkoittaa espanjaksi =naispuolinen son-laulaja (son =kuubalaista musiikkia), vrt "sonero" =miespuolinen son-laulaja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

LähetäLähetetty: Lau Hel 17, 2007 1:07 pm    Viestin aihe:

Kaikki se posti mitä olen Talentian henkilökunnalle lähetellyt aikoinaan, sisälsi linkkejä ja kertomuksia Espoolaisten sosiaaliviranomaisten minulle tekemistä temppuista. mm, Espoon Naisten Apu ry:n Sirkka-Liisa Aaltion tahalliset ja perättömät insesti ilmoitukset minusta v1999: http://www.vanhemmat.com/seppa.htm jonka Espoon Poliisikin on todennut tahalliseksi teoksi. Kerroin heille myös Espoolaisesta ex sosiaalityöntekijästä Anne Korvenpäästä, Anne leimasi minut laittomassa mielenterveysrekisterissä Psykopaatiksi.

Espoon Poliisi kirjoittaa:
Lainaus:
Ruutupaperi kopio työhönohjausmuistiosta 5.4.2000

- todistaa, että Korvenpää pitää laitonta mielenterveysmuistiota jossa leimaa Savolaisen psykopaatiksi ja sadomasokistiksi, Todistaa asenteellisuutta.

Espoon Poliisi: http://www.vanhemmat.com/seppa.htm

Talentia katsoo että heille lähettämäni informaatio kokemuksistani on Spämmiä eli roskapostia. Omituinen ammatijärjestö, mieleeni hiipii rankka ja asenteellinen sukupuoli- ja vanhemmuutta syrjivä kuva tuon järjestön "Talentia" toiminnasta. Omituista on sekin miten Talentia tuo esille sosiaalialan työntekijät, heidän paheksuntaa herättävät kyseenalaiset tekemiset jätetään uutisoimatta.

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

Moninainen Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Sun Hel 18, 2007 10:54 am    Viestin aihe:

Miksihän kaikki tällaiset järjestöt, liitot ym. ottavat heille lähetettyjen tiedotteiden asioiden hoitamistavoista Suomessa "HÄIRINTÄNÄ"?

Kuuntelin puh.keskustelun ja siinä mainittiin ainakin vanhemmat.net ja loppui siihen kun tyttö yritti hakea muidenkin "häiritsijöiden" www-sivuja.

Eli kulttuuriimme ei kuulu ottaa vastaan kriitiikkiä, vaan se yritetään tukahduttaa ja vaientaa syyllistämällä kriitin antajaa tai valittajaa.

Avointa mieltä tarvitaan ja asiallista suhtautumista sekä asioiden punnitsemista/tutkimista, niin saadaan yhteiskunta avoimemmaksi ja turvallisemmaksi kaikille kansalaisille.

Silloinhan toimintatavoissa on jotain hämärää, jos kritiikki katsotaan häirinnäksi ja yksipuolisuus kannustaa epäoikeudenmukaisuuksien jatkumoon.
Takaisin alkuun

Wili Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Sun Hel 18, 2007 8:13 pm    Viestin aihe:

Moninainen kirjoitti:
Miksihän kaikki tällaiset järjestöt, liitot ym. ottavat heille lähetettyjen tiedotteiden asioiden hoitamistavoista Suomessa "HÄIRINTÄNÄ"?

Kuuntelin puh.keskustelun ja siinä mainittiin ainakin vanhemmat.net ja loppui siihen kun tyttö yritti hakea muidenkin "häiritsijöiden" www-sivuja.

Eli kulttuuriimme ei kuulu ottaa vastaan kriitiikkiä, vaan se yritetään tukahduttaa ja vaientaa syyllistämällä kriitin antajaa tai valittajaa.

Avointa mieltä tarvitaan ja asiallista suhtautumista sekä asioiden punnitsemista/tutkimista, niin saadaan yhteiskunta avoimemmaksi ja turvallisemmaksi kaikille kansalaisille.

Silloinhan toimintatavoissa on jotain hämärää, jos kritiikki katsotaan häirinnäksi ja yksipuolisuus kannustaa epäoikeudenmukaisuuksien jatkumoon.

Ahaa! Siis puhelinkeskustelussa todella mainitaan "vanhemmat-piste-net"!? Ja sitten "tyttö" yritti hakea muita "häiritsijöitä".

Totta se on. Omien kokemusteni perusteella vv 1998-2000 (jouduin ottamaan jatkuvasti yhteyttä sosiaaliviranomaisiin) kritisoijaa (esim puhelimessa) ei kuulla sen vertaa, että hän saisi edes selittää loppuun asti, mitä hänellä on asiaa. Vaikka se veisi vain pari minuuttia.

Otan esimerkin: kerran minulle vastattiin esim että "ota yhteyttä mielenterveystoimistoon". Tämä "neuvonantaja" oli Vantaan kaup sos.tstossa Tikkurilassa Ilonen -niminen naispuolinen sos.t.t.
Soittamani asia (jota ei kuunneltu loppuun asti) ei liittynyt millään tavalla sellaiseen, että epäilisin itseni tai kenenkään muunkaan asiaani liittyvien henkilöiden olevan hullu.

Ainut seuraus oli, että sen jälkeen en ollut missään yhteydessä Vantaan sosiaalivirastoon. Koska tulkitsin, että se ei tule koskaan tekemään millekään asialleni mitään. (Asuin Vantaalla vv 1998-2000.)
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Tii Hel 20, 2007 9:21 am    Viestin aihe: Ari, oletkos tullut ajatelleeksi,

Ari, oletkos tullut ajatelleeksi,

että Talenttiassa ollaan ihastuttu meihin?

Jospa he etsivät

jo neuvoja, miten ja missä kohdin he toimivat väärin, miksi työntekijät saavat niin voimakasta kritiikkiä ja miten siihen tulisi vastata, miten muuttaa omia toimintatapoja, jotta vastaisuudessa työntekijät jaksaisivat paremmin ja kritiikin määrä saataisiin vähenemään?

Jospa oikeudenmukaisuuden ymmärrys heillä itsellään ei riitä? Jospa he siksi etsivät oikeudenmukaisempia toimintatapoja. Täältä he löytävät vastauksen moneen asiaan ja neuvoja siitä, miten toimintatapoja ja menetelmiä tulisi muuttaa, jotta lopputulos olisi entistä oikeudenmukaisempi. Voisiko kyse ollakin positiivisesta kiinnostuksesta?
Takaisin alkuun

Hes@ri Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Kes Hel 21, 2007 9:20 pm    Viestin aihe:

"Jospa he etsivät"

Kyse on todennäköisesti siitä, että Talentiassa toimintanne herättää aitoa uteliaisuutta asiaanne kohtaan. Saattavat olla huolestuneitakin, koska kaikki heidän asiaansa kyseenalaistava murentaa heidän asemaa ja uskottavuutta ammattijärjestönä.

hes@ri
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Kes Hel 21, 2007 9:46 pm    Viestin aihe: Tervetuloa Hes@ri

Tervetuloa Hes@ri

Mielipiteesi on hyvä. On luultavaa, että juuri siitä on kyse.
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Sun Maa 04, 2007 1:24 pm    Viestin aihe:

ILTALEHTI

Kertoo puolitotuuksia tässä asiassa: http://www.vanhemmat.net/ilttis.htm

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Sun Maa 04, 2007 3:11 pm    Viestin aihe: Olisikohan vihdoinkin syytä

Olisikohan vihdoinkin syytä

Sosiaalitoimen pirujen tarkistaa omia toimintatapojaan ihmisoikeuksien, lapsen oikeuksien, perustuslain, lakien ja asetusten ja heitä sitovan muun ohjeistuksen mukaiseksi?

Tähän surulliseen tilanteeseen on tultu,

yksinomaan sosiaalitoimen pirujen oman mielivallan seurauksena.

Tällaisessa viranomaisten mielivallassa, mikä maassamme jyllää, tullaan väistämättä ennemmin tai myöhemmin siihen tilanteeseen, että kunnialliset kansalaiset, jotka eivät saa asiassaan oikeutta, eivät millään oikeudellisin keinoin, ottavat oikeuden omiin käsiinsä.

Me olemme ihmisoikeus- ja laillisuusaktivisteja

Näiden periaatteiden mukaisesti tomivat eivät voi hyväksyä ihmisoikeuksien eivätkä lakien rikkomuksia. Emme viranomaisten emmekä kansalaisten taholta. Emme siis voi hyväksyä myöskään omankäden oikeutta. Mutta emme myöskään sosiaalitoimen pirujen pirullistakin pirullisimpia toimintatapoja, heidän harjoittamastaan kuvottavasta lapsikaupasta puhumattakaan. Olen vakuuttunut, että aiheetta ei tuossakaan kerrotussa tapauksessa ole pesäpallomailaa käyttöön kaivettu. Siksi olisi syytä myös selvittää tuomioistuimessa tarkoin syyt, miksi omankäden oikeuteen on jouduttu turvautumaan - ja muuttaa sosialitoimen pirujen toimintatapoja kansalaisia ja lapsen oikeuksia kunnoittavaksi. Suomi on ratifioinut YK:n lasten oikeuksien julistuksen, mutta sosiaalitoimen pirut katsovat siitä vähät välittämättä voivansa harjoittaa Suomessa häikäilemätöntä lapsikauppaa, ks. lisää http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=1289 .
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Maa Maa 05, 2007 9:24 am    Viestin aihe:

Iltalehden toimittaja Petri Elonheimo voisi kirjoittaa Sosiaali-ja terveydenhuollon ammattilaisista toisenlaisenkin jutun. Mikäli Petri luet näitä sivuja, löydät paljon todistettuja Sosiaaliviranomaisten tekemiä laittomuuksia.

Epäilen kumminkin 3.3.2007 kirjoittamasi jälkeen että sinä et kehtaa Sosiaaliviranomaisista mitään negatiivista kirjoittaa.

Minulla on lakiin perustuva vastineen esittämis oikeus/mahdollisuus, esitän sen tässä ja sinulle sähköpostiin:

Katson että olet kirjoittanut ylläpitämistäni vanhemmat.com sivuista perättömän vihjauksen 3.3.2007 ilmestyneessä iltalehdessä, sivulla 14. Jutussa: Vakivalta vaivaa näissä ammateissa

Esität:

Toiseksi yleisintä väkivalta on sosiaalialalla.......

"Uusi ilmiö ovat työntekijöiden loukkaaminen netissä, samoin sähköposti häirintää esiintyy"

Leimaat kirjoituksellasi perättömästi vanhemmat.com sivuja. Joko sinä esität vastineen jossa kerrot mistä "työntekijöiden loukkaaminen netissä" internet sivuista on kyse, tai kerrot minulle sähköpostiin että jutussa ei puhuta minun vanhemmat.com sivuista. Mikäli puhutaan vaadin saada esittää vastineen laissa osoitetulla tavalla "samassa julkaisussa jossa perätön tieto on levitetty"

Esittämäni puolesta puhuu Talentia aihetta käsittelvä uutisointi + Puhelin nauhoite: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=1617

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Kansalaisfoorumin päävalikko -> Yhdistykset, liitot ja järjestöt
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

Choose Display Order
Näytä edelliset viestit:   
User Permissions
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Siirry:  

Skin Created by: Sigma12