Pääseekö kaapattu Anton Salonen takaisin Suomeen
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Kansalaisfoorumin päävalikko -> Keskustelua lapsikaappauksista

vanhemmat Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tii Elo 04, 2009 12:27 pm    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

LähetäLähetetty: Sun Elo 16, 2009 4:10 pm    Viestin aihe:

Tekstiviesti 16.08.2009 11:58:35

Lainaus:
    Tiedotusvälineille:

Anton-pojan äiti Rimma Salonen järjestää lehdistötilaisuuden Tampereella Metso-kirjastossa ti 18.8. klo 12.00, luentosali 1. Rimma kertoo tilanteestaan ja aikeistaan. Tilaisuudessa on tulkkaus. Tervetuloa.

Lisätietoja Johan Bäckman

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

LähetäLähetetty: Tii Elo 18, 2009 4:53 pm    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

ero99 Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tii Elo 18, 2009 7:43 pm    Viestin aihe:

Rimma kertoi Iltalehden mukaan 18.8.2009:

Rimma Iltalehden mukaan kirjoitti:
Minun ei ollut tarkoitus kaapata Antonia vaan olimme lomalla...

Aikas pitkä ja erikoinen loma mikäli tapahtumien kulkua olen oikein ymmärtänyt Laughing

Siis WTF ?

Wili Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Lau Elo 22, 2009 12:14 am    Viestin aihe: Re:

Äidillä "ei ollut tarkoitus" kaapata poikaa. Mutta kaappasi sitten kuitenkin.

Ehkä "ei voinut luonnolleen mitään".

Isä/mies ei voisi toimia noin, eikä selitellä. Kaikkea mitä hän sanoisi "käytettäisiin häntä vastaan". Yhtä lailla Venäjällä kuin täällä meilläkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

LähetäLähetetty: Tii Syy 15, 2009 12:56 pm    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Kes Syy 16, 2009 4:31 pm    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Tii Syy 29, 2009 9:01 am    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Tii Lok 13, 2009 9:25 am    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Tii Lok 13, 2009 4:25 pm    Viestin aihe:

ILTALEHTI.fi

Rimma Salonen sai ehdollista
    Tiistai 13.10.2009

Tampereen käräjäoikeus tuomitsi hetki sitten Rimma Salosen 1,5 vuoden ehdolliseen vankeusrangaistukseen vapaudenriistosta ja lapsikaappauksesta.

Syyttäjä vaati Saloselle lisäksi tuomiota kavalluksesta, mutta käräjäoikeus hylkäsi syytteen.

Äiti tuomittiin myös maksamaan pojalleen 20 000 euron korvaukset henkisistä kärsimyksistä.

Oikeus antoi päätöksen kansliatuomiona tänään kello 14.15.

Rimma Salonen vei Anton-poikansa Venäjälle maaliskuussa 2008. Isä puolestaan haki poikansa takaisin viime keväänä.

Tapaus on saanut paljon huomiota sekä Suomessa että Venäjällä.

IL

Lähde: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200910130140129_uu.shtml

The End

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Tii Lok 13, 2009 9:29 pm    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Kes Lok 14, 2009 6:38 pm    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Lau Lok 24, 2009 11:35 am    Viestin aihe:

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun

LähetäLähetetty: Sun Lok 25, 2009 6:20 pm    Viestin aihe:

Lainaus:
Johan Bäckmanin julkinen anteeksipyyntö Paavo Saloselle

Olen syvästi pahoillani kaikesta siitä mielipahasta, harmista, pelosta ja ahdistuksesta, jota olen omalla typerällä, lapsellisella ja ajattelemattomalla käytökselläni aiheuttanut Paavo Saloselle, Anton-pojan isälle. Haluan pyytää sitä häneltä anteeksi ja samalla lupaan olla mitenkään puuttumatta Paavon ja Rimman asioihin enää vastaisuudessa.

Olen yrittänyt auttaa tuomalla Rimman mielipiteitä julkisuuteen vastapainoksi Paavon mielipiteille. Nyt kaikki on kuitenkin mennyt överiksi, sillä keskustelu Suomen ja Venäjän välillä on jo Mainilan laukausten asteella. Tunteet vellovat enemmän kuin koskaan historiassa, ja maidemme välille on muodostunut melkeinpä suurin kriisi sitten toisen maailmansodan. Nyt pitää lopettaa!

Paavo Salonen on kiistämättä erinomainen ja paras isä Anton Saloselle, eikä sitä ole kukaan edes yrittänyt kiistää. Olen todennut sekä Rimman että Paavon hyviksi ja terveiksi ihmisiksi ja normaaleiksi vanhemmiksi. Paavo Salonen on erinomaisen raitis, tervehenkinen ja rehellinen ihminen.

Minä vetäydyn nyt kokonaan häiritsemästä Paavon ja Rimman sovinnontekoa, joka on heidän yksityisasiansa. En aio puuttua tähän asiaan julkisuudessa tai kirjoituksissani millään tavalla, enkä aio tehdä sovinnon etenemisestä minkäänlaista spektaakkelia.

Haluan myös pyytää anteeksi Paavon siskolta Tuula Visalta, joka on tukenut Paavoa ja tehnyt ansiokasta työtä lasten parissa. Hän on erinomaisen hyvä täti Antonille. Samaten haluan pyytää anteeksi Jaana Järvensivulta ja hänen vanhemmiltaan, jolle olen aiheuttanut paljon harmia.

Toivon, että Venäjä ei vaatisi Paavo Salosen luovutusta, vaan antaisi hänelle anteeksi. On totta, että suomalaisten diplomaattien käytös on ärsyttänyt monia, eikä vähiten minua. Mutta ehkä hekin ovat kärsineet jo tarpeeksi ja heillekin voisi antaa jo anteeksi. Sitä paitsi, Paavo Salonen ei voi olla vastuussa suomalaisten diplomaattien teoista.

Toivonkin, että Suomessa ja Venäjällä kaikki ihmiset, jotka saavat kuulla näistä sanoistani, tekevät kaikkensa, jotta Rimma ja Paavo voisivat sopia asiansa. Mikään muu ei olekaan heitä siinä häirinnyt kuin minä ja tapauksen ympärillä vellova valtava häly.

Minulla ei ole kenellekään mitään vaatimuksia, eikä kukaan ole vaatinut minulta mitään.

Vielä kerran, pyydän Paavo Saloselta anteeksi typeriä sanojani, ajattelematonta käytöstäni ja ilkeyksiäni. Toivotan hänelle pitkää ikää ja rauhallisia elinpäiviä Anton-pojan kanssa sekä sovinnossa Rimma-äidin kanssa. Samaten toivotan Rimmalle onnellisia hetkiä Antonin seurassa.

Ennen kaikkea toivon, että oma anteeksipyyntöni voisi olla mallina Rimman ja Paavon keskinäiselle anteeksipyynnölle ja -annolle.

Tietenkin vastaan teoistani ja tarpeen vaatiessa korvaan aiheuttamani vahingon.

Johan Bäckman

P.S. Minä en ole väittänyt, että erikoispalvelut aikoisivat siepata Antonin, eikä minulla ole mistään sieppausaikeista mitään tietoa. Tarkoitan Antonin "vapauttamisella" sitä, että oikeus tekee asiassa päätöksen.

Minulla ei ole Anton-tapaukseen enää muuta sanottavaa.

.......................................................
Lähde: http://antonfree.blogspot.com

Ari www.vanhemmat.com
Takaisin alkuun
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Kansalaisfoorumin päävalikko -> Keskustelua lapsikaappauksista
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

Choose Display Order
Näytä edelliset viestit:   
User Permissions
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Siirry:  

Skin Created by: Sigma12